Rentoilua

Rentoilua

Tällä viikolla olin vain suurimmaksi osaksi kotona. Tulin juuri Brisbanesta ja host äitini käy päivisin töissä, joten minä olen viettänyt päiväni sen ihmeempiä tekemättä. Maanantaina  olin vain kotona omissa oloissani. Tiistaina näimme Majun kanssa, kävimme lounaalla yhdessä nykyisen kotini lähellä. Myöhemmin tulimme meille, katsoimme elokuvan ja kävimme uimassa ennen kuin hän lähti. 


Keskiviikkona kävin päivän aikana kirjastossa lainaamassa kirjan. Minua seurasi sinä päivänä joku mies kotiin, joten soitin host äidilleni säikähdettyäni tätä. Menimme poliisiasemalle tekemään ilmoituksen, jonka jälkeen host äitini vei minut hänen tyttärensä työpaikalle. Kävimme syömässä host sisareni kanssa ennen kuin menimme hänen luokseen, mistä host äitini tuli hakemaan minut. Tätä kyseistä miestä en ole tämän jälkeen nähnyt. Host sisareni kertoi nähneensä kuvailemani miehen ennenkin, hän käyttää huumeita ja tuskin tarkoitti mitään sillä, että katsoi mihin olin menossa. 


Näimme counselorini Glorian kanssa torstaina, kun menimme yhdessä lounaalle. Ennen minun tiputtamista kotiin, käväisimme taas kirjastossa mistä minun piti hakea vielä pari kirjaa. 


Osallistuin perjantai aamuna host clubini tämän vuoden ensimmäiseen kokoukseen. Kokouksen jälkeen menimme käymään kaupoilla counselorini ja toisen klubini jäsenen kanssa ennen kuin counselorini heitti minut kotiin, jossa sitten vietin loppu päivän lueskellen. 


Lauantaina emme tehneet mitään. Host äidilläni oli ollut pitkä viikko, joten hän halusi lepäillä ja tehdä joitain askareita, joita oli suunnitellut tekevänsä viikonlopun aikana. Minä luin taas aikalailla. Viikon viimeisen päivän vietin host siskoni ja hänen puolisonsa kanssa. Menimme ensin Tannum Sandsiin, missä oli tarkoitus olla kesä festivaali. Kävimme kahvilla, mutta sitten alkoi sataa, joten nähtyämme festivaalin olevan enemmän pienemmille lapsille suunnattu menimmekin heidän luokseen katsomaan elokuvan. Elokuvan katsottuamme kävimme kävelemässä Eastshoressa, jonka jälkeen menimme hakemaan host äitini ja menimme kaikki yhdessä illalliselle. Illallisen jälkeen kävelimme vielä Spinacah Parkissa.



Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Muutto toiseen host perheeseen

Ensimmäiset kaksi viikkoa uudessa host perheessä

Tanssiaisia ja valkoisia rantoja