Viimeinen viikko lomaa

Viimeinen Viikko Lomaa

Maanantaina aloitimme päivän Brisbanessa lähtemällä ulos aamiaiselle. Menimme mukavaan pieneen paikkaan Helenin, Jennan ja Majun kanssa. Aamiaisen jälkeen kuljeskelimme ympäri sitä puolta kaupungista. Menimme Majun kanssa tutkimaan kirjamessuja seuraavaksi. Sieltä jatkoimme takaisin hotellille. Siellä menimme käymään uimassa ja saunassa. Minulle varsinkin oli mukava kokemus käydä taas saunassa puolen vuoden tauon jälkeen. Illan vietimme huoneella koko Brisbanessa olevan host perheen kanssa.

Tiistaina lähdimme Majun kanssa aamiaiselle ulos, josta sitten kävelimme taide galleriaan. Siellä pääsimme tutustumaan moniin erilaisiin taideteoksiin. Sieltä menimme lounaalle, jonka söimme yhdessä Carlin ja Helenin kanssa. Sieltä kävelimme taas hitaasti takaisin hotellille, missä jälleen hyödynsimme allastiloja. Illalla lähdimme ulos syömään ja nauttimaan kaupungin kauniista valoista.

Keskiviikkona viiden maissa aamulla lähdimme, ensin ajoimme noin tunnin ja keräsimme ystäväni Siljan, joka viettää vaihtoaan Brisbanessa, kyytiin kohti Gladstonea. Seuraavat noin kuusi tuntia ajoimme sitten Gladstoneen. Silja tuli luokseni kolmeksi yöksi, ennen kuin lensi takaisin Brisbaneen. Keskipäivän aikoihin saavuimme tänne ja lähdimme ulos lounaalle sekä kiertelemään Siljan kanssa. Illalla menimme ulos syömään host äitini kanssa.

Torstaina menimme aamupalalle ulos Siljan kanssa ja kuljeskelimme jälleen ympäri keskustaa. Kävimme myös paikallisessa taidegalleriassa, jossa en itse ollut aiemmin käynyt. Iltapäivällä menimme host äitini rotari klubin tapaamiseen, siellä Silja sekä minä kerroimme klubille vähän itsestämme.

Perjantaina menimme aamulla minun rotari klubini kokoukseen, jonka jälkeen söimme joidenkin klubilaisten kanssa aamiaista. Sieltä counselorini vei minut sekä Siljan koululleni, jossa minun piti käydä ennen koulun alkua ensi viikolla. Sieltä hän ajoi meidät hakemaan Majun, joka kyydissämme ajoimme läheiselle rannalle. Kävimme siellä kolmestaan uimassa nopeasti, mutta sitten alkoi satamaan. Joten lounasta syötyämme pyysimme kyydin takaisin Gladstoneen, jossa tulimme meille ja katsoimme yhdessä televisiota. Illalla haimme pizzaa illalliseksi ja menimme elokuviin Siljan sekä host äitini kanssa.

Lauantaina menimme host äitini ja Siljan kanssa ulos aamupalalle, josta ajoimme suoraan lentokentälle. Silja lensi sieltä takaisin Brisbaneen. Host sisareni kutsui minut ja host äitini lounastamaan hänen sekä hänen puolisonsa kanssa. Lounaan jälkeen he veivät minut heidän luokseen, missä katsoimme yhdessä elokuvan. Tämän jälkeen menimme host sisareni kanssa kävelylle. Illan vietimme vain kotona host äitini kanssa.

Sunnuntaina osallistuin aikaisin aamulla host siskoni Alician kanssafun runiin eli 2km juoksuun Australia päivän kunniaksi. Sen jälkeen counselorini tuli hakemaan minua kasvitieteelliselle puutarhalle, jossa oli markkinat Australia päivän kunniaksi. Minun klubini järjesti siellä "nakkikioskin", jossa minä ja Maju sitten työskentelimme. Iltapäivällä menin elokuviin Alician ja hänen puolisonsa Joelin kanssa.